vineri, 29 octombrie 2010

Union holland Rat bike


Sobolanul a luat nastere dintr-o bicicleta olandeza Union double tube, o bicicleta robusta care nu clinteste la prea multe gropi sau linii de tramvai. Iti dai seama cat de robusta e de abia dupa ce cari pe cineva in spate.

Intr-o zi mi-am amintit de un vis din copilarie, imi doream sa transform masina de tuns iarba abia achizitionata de bunicii mei pentru a imi modifica pegasul kent pe care il aveam.

Vroiam o bicicleta cu motor!

Acum mare fiind si cu informatia la dispozitie, am dat instant peste un motor de bicicleta. N-am stat mult pe ganduri si in 2-3 zile aveam un motor de 49 cc cu ajutorul caruia voi face importanta modificare.
Asadar in iarna 2009 s-a pus pe roate ceea ce azi numesc cu mandrie Sobolanul.

Rugina cu care era fardat pe ici pe colo Unionul a fost sursa de inspiratie pentru rat-bike ul meu. Porii ruginiti de pe piesele cromate state in ploaie si ninsoare ma omoara, e o culoare greu de obtinut cu vopsea si altele, e o rugina naturala caracteristica materialului pe care noi incercam zi de zi sa o scoatem din viata nostra, stiti voi, rugina, mucegaiul, noroiul, vaselina sunt chestii pe care am ajuns sa le privim ostile noua ca oameni curati si ingrijiti ce suntem.

Mergand pe sobolan ajungi sa-ti placa toate astea, sa fii prieten cu ele si sa le intelegi rostul.









Sobolanul sfideaza aceste temeri nefondate si vrea sa fie functional si atat, aspectul se va defini cu timpul. Asa a si fost, sobolanul a suferit multe schimbari si de ordin estetic si de ordin funtional



Dupa o iarna in care a aratat plin de zoaie de dimineata pana seara, caci nu m-am putut abtine sa nu merg cu el pe zapada si noroaiele specifice iernii de Bucuresti, troscoleta a primit o noua motorizare pentru a intampina primavara cu cativa centimetrii cubi in plus.


Asadar iata-l cu un nou motor de 80 cc si cateva accesorii noi farte interesante. A primit un far nou confectionat chiar de mine dintr-o nuca de cocos


Un mudd-flap ca sa am picioarele uscate pe ploaie

Cica si un numar de inmatriculare; asta mi-a placut din start la acest vehicul, iese din orice oranduire a legislatiei romane;

Is it a bird?! Is it a plane?! e un scuter?! e un moped?! e un Indian din 1923?! e o hayabusa?!

NU , e doar o bicicleta cu motor care merge cu 50km/h
Si ghici ce? n-ai nevoie de talon, asigurare, itp, inregistrare, sau macar un curs amarat de legislatie, esti freelancer complet, rad si politistii de tine ca n-au ce sa-ti faca.



Dupa un an si ceva a primit si o frana fata asigurata de un superb butuc de aluminiu sturmey archer pe ferodo.



Farul din nuca de cocos se pare ca a rezistat mai mult decat cel de tabla olandez care si-a dat duhul de la atatea vibratii.

E mandru Sobolanul cu noile sale genti de piele, cea din fata e supravietuit de pe un harley din 60 si ceva, si celelalte doua din cadru sunt mestesugarite de insusi Cosac dupa ce mi-am exprimat dorintele.
Acum sobolanul alearga pe strazile bucurestiului fiind probabil cel mai rapid vehicul din oras, doar e sobolan, trece si pe rosu si merge si pe trotuar, scurteaza prin parc si are voie si pe sina de tramvai....niste aripi ii mai trebuie ca sa fie treaba treaba :D






Cosul pliabil asigura transportul corect al legumelor de la piata pana la destinatie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu