vineri, 29 octombrie 2010

The Rat on the Sewerage


Dupa cateva zile de mesterit serios la Sobolan, mi-am luat inima-n dinti si la 1 jumate noaptea, dupa ce terminasem ultimele reglaje, m-am suit in sa si am tulit-o la Brasov.
Vroiam sa fiu singur pe drum, si la 2 noaptea joi nu prea e nimeni pe dn1, poate cativa copoi adormiti de serviciul cel greu de cu ziua.


Am ajuns pe la 7 dimineata, cu tot cu opririle de rigoare, ba pentru alimentare, ba o tigara ca sa mai treaca frigu, un borcan de zacusca pe la comarnic a fost ras in 5 min, si din cand in cand o oprire sa reglez nitel carburatorul. Din cauza ca mergeam cu acceleratia la 75% din cand in cand daca ii dadeam o blana, ramanea motorul in blana, fara sa mai trebuiasca sa tin acceleratia :)) dar era enervant, asa ca trebuie sa opresc si sa mai pun un deget de ulei pe ici pe colo.


Dupa ce am stat 3-4 zile la brasov la sebi, m-am hotarat sa plec acasa ziua pe un soare cu dinti.Nu s-a suparat nimeni pe mine pe sosea, mai toata lumea mergea cu 70-80, iar eu la vale 60-65, deci mare diferenta nu era.






Am incarcat sobolanul cu tot ce am avut nevoie: scule, cateva piese ce ar fi putut sa pice, un sac de dormit, o canistra de 5 l de benzina care cu tot cu ce pusesem in rezervor de acasa mi-a ajuns si de intoarcere, ulei, si ceva de bagat la concasor.In total, vreo 12 kg in spate, 3,5 l benzina consumati la dus, si vreo 4l la intors.


Eftin si bun! cum ar zice I.L Cara
giale


Pe aproape de centura ploiestiului..., pana...!pe spate!! asta este, trebuie rezolvata. Pe marginea drumului deja arata ca un mic atelier de biciclete..pana m-a costat vreo ora jumate din drumul de intoarcere dar am continuat. Ajuns in bucuresti cu ultimul strop de benzina am ajuns si acasa unde ai mei parinti pregatisera deja un chefal la jar sa-mi satisfaca poftele de pe drum.

Urmatorul va fi mai departe, am vazut ce poate, a mers 350 de km fara probleme mecanice, asadar am incredere intr-un drum pana la mare :) acu stai sa vina si vara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu