vineri, 8 octombrie 2010

Swiss Steiger shimano 600


Swiss Steiger pe teava verago echipata full shimano 600

Rotile cu cercuri Mavic capsate au avut nevoie de inlocuit 2-3 spite si de centrat sa mearga ata



Cand mi-a fost adusa bicicleta am crezut ca aceste frane Modolo nu sunt bune de nimic, mai ales ca ma cam speriau saboti grosolani bineinteles din acelasi set. Dupa nitel fine tunning mi-am dat seama ca isi merita numele.


Pipa 3ttt se pupa perfect cu ghidonul a carui forma imi aminteste de un ghidon cinelli de prin anii 70.


Mufele, foarte asemanatoare cu ale unui Cilo sunt totusi cu niste decupaje mai finute dar cu acelasi ton elvetian de calitatea vremurilor trecute.

Levierele Dura-Ace nu isi au numele degeaba, cel de pe dreapta pentru spate are doua optiuni: secvential sau reglabil. Mi se pare un plus considerabil ca eficienta pentru o bicicleta de curse fara ergo-power

Schimbatorul de 600 se poate asocia usor cu roata spate de pe un Oltcit desi nu e o comparatie prea fericita mie de asta imi aminteste



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu