miercuri, 29 decembrie 2010

Bike Building




Iata niste baieti care fac o treaba tare buna :) Se pare ca mai folosesc si altii spite impletite, desi nu mai vazusem la alti constructori de fixe si single-speed nu pot sa zic ca le-am vauzt pe toate (la noi moda e un pic in urma, cine mai face fixe, radial pe fata e regula, "arata bine domne", eu zic ca e loc de inventii cacalau), mie unul mi-a placut din start ideea rigiditatii oferita de spitele impletite la un singlespeed sau fixie.
Eu am folosit asta fiindca vroiam o bicicleta construita din ce piese am, si a iesit rat-ul asta, roata initial era una de fata cu butuc cu flansa mica si transformand intr-o roata de spate cu butuc cu flansa mare si impletind spitele nu a mai trebuit sa cumpar spite pe masura, si roata ce sa zic...a iesit clopot! :D
Inclin deci spre frame & parts building mai mult in ultima vreme, un pic mai spre constructie decat modificari, imbunatatiri, "tunning" . Pana la urma asta e ideea, sa incepi sa faci tu, cu manuta ta. Bineinteles, totul incepe cu putin si din pasiune, nevoie sau ambele. Proiectul cel mai apropiat este constructia unei copii dupa un front-carrier de la velorbis pe care Cristi si-l doreste mult pentru tancul lui galben.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu