luni, 8 noiembrie 2010

Use what ya got! It's gonna be a Rat!







Cineva mi-a donat un cadru italian de semicursiera pe roti de 26, sau cel putin asta avea cand a ajuns la mine. Eu n-am pastrat nimic decat cadrul, iar pe el am pus.... orice am avut sa iasa o bicicleta single speed din ce piese amestecate vechi si vai mama lor mai aveam prin atelier.
O astfel de lucrare din scrap metal ajunge a se finaliza tot cu un rat-bike...si parca totul vrea sa fie mai rat...functional, dar al dracu de urat!


Asadar, sa recapitulam: cadrul italian no name( se indoaie cu mana), ghidon de pegas intors,taiat, putin decocarjat...roata fata 26 inch mtb, roata spate weinmann 630 aluminiu cu spite impletite pentru rigidizare( cu roata aia se pot sari scari fara sa se descentreze) .Pipa lunga Custom


Aparatoarea spate a fost taiata la limita, imi place foarte mult cum se apropie de roata exagerat de mare de spate.O frana weinmann de fata pusa in spate( pe fata e roata de 26 nu se poate pune frane).


Butucul spate din '64 forjat, cu filet pentru caseta de 3 pinioane clasice a primit un freewheel de 18 dinti nou nout care se pupa bine cu foaia de 42 ramasa din angrenajul obosit pe care il avea bicicleta, a carui foaie mare a pierit intr-un razboi cu flexul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu