Schimbatorul spate avea si cateva bile negre; paralelogramul nu era optim pentru a schimba vitezele..lui Nuovo Record nu ii plac pinioanele mici, nu schimba precis pe ultimul pinion si asta a fost si motivul pentru care au fost pierdute multe curse pe vremea aceea, rata sa sara pe ultimul pinion la momentul potrivit.
Schimbatorul spate a fost criticat ca fiind unul ce schimba pinioanele destul de slab, dar asa de bine construit incat va schimba la fel de slab toata viata.
In istoria schimbatoarelor, Nuovo Record ocupa totusi un rol important, fiind primul schimbator care astabilit aluminiul ca fiind materialul ales.
Pentru mine este unul din cele ce au schimbat lumea curselor.
Eu am primit un set si le-am desfacut si curatat, vor servi constiincioase in post pe tandemul de curse ce se va naste curand. Exemplul de fata, anul de fabricatie 1974, la mijlocul vietii lui Nuovo care a incetat din productie la jumatea anilor 80.
- data introducerii modelului : 1967
- Italia
-greutate 205 g
-gravat 'PAT.74'
-latimea lantului 3/32
-material aluminiu
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu